Forum Ford Club Polska

Sprawdzenie Numeru VIN

Wprowadź numer VIN, aby sprawdzić Historię Pojazdu

Sklep z częściami do Forda -  iParts.pl

Wróć   Forum Ford Club Polska > Przeszukaj forum

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Pokaż wyniki 1 do 25 z 500
Wyszukiwanie trwało 0.07 sekund.
Szukaj: Posts Made By: Daro19823


Forum: Ford Focus 28-03-2015, 19:09
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 754
Dodane przez Daro19823
Odp: wymiana czesci gumowych podszybia

u mnie rynienka jest ok nawet jak odstaje podszybie około 3milimetrów woda sie nie leje . mam pytanko do kolegi ktory wiercił dziurki centralnie w miejscu zatrzasku , jak to sie trzyma poniewaz ja...
Forum: Ford Focus 26-03-2015, 17:34
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 754
Dodane przez Daro19823
Odp: wymiana czesci gumowych podszybia

wierciłes dziurki obok zaczepów?
Forum: Ford Focus 26-03-2015, 16:36
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 754
Dodane przez Daro19823
wymiana czesci gumowych podszybia

witam kolegów dzisiaj dałem do wymiany mechanikowi filtr kabinowy wymienił go i oczywiscie wszystkie zatrzaski połamane i nawet gumy z prawej i lewej strony podszybia porwane . tłumaczył sie ze były...
Forum: Ford Focus 20-01-2015, 14:43
Odpowiedzi: 5
[Focus 1998-2004] Cieknaca woda do bagaznika
Odwiedzin: 1,052
Dodane przez Daro19823
Odp: Cieknaca woda do bagaznika

o dzieki kolego tego wariantu nie sprawdzałem .. a mam jeszcze jedno pytanko dotyczacej lampy tylniej w HB. otoz sruby ktore trzymaja lampe do karoseki sa 3 jedna ktora sie przykreca od srodka...
Forum: Ford Focus 19-01-2015, 18:10
Odpowiedzi: 5
[Focus 1998-2004] Cieknaca woda do bagaznika
Odwiedzin: 1,052
Dodane przez Daro19823
Cieknaca woda do bagaznika

witam wszystkich , otoz leje mi sie woda do bagaznika w miejscu w ktorym w zyciu nie powinna . Po zdemontowaniu dywaników z prawej i lewej strony widac ze woda leci z nad kratek odpowietrzajacych ...
Forum: Ford Focus 13-01-2015, 15:43
Odpowiedzi: 131
Odwiedzin: 67,806
Dodane przez Daro19823
Odp: Jaki płyn do wspomagania

ja miałem płyn taki rudy w foczce to chyba był czerwony , dolałem zielonego jakies 100 gram i wszystkojest ok wymieszło sie. pytałem kolege mechanika ipowiedział mi ze płyn ktory leja ford to pełny...
Forum: Ford Focus 22-12-2014, 21:38
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 1,496
Dodane przez Daro19823
Odp: Zapalająca i gasnąca kontrolka akumulatora

zadne szczotki zaden alternator wymieniaj akumulator na nowy i bedziesz miał spokoj .. na 100 procent to to ja to przerabiałem to w swojej foczce tylko wtopiłem 300 zł w alternator zanim cyknołem...
Forum: Ford Focus 21-12-2014, 20:14
Odpowiedzi: 0
[Focus 1998-2004] Cieknaca klapa bagaznika
Odwiedzin: 327
Dodane przez Daro19823
Cieknaca klapa bagaznika

witam wszystkich mam problem z uszczelka klapy bagaznika . cieknie mi przez nia woda do srodka samochodu . szukałem i nigdzie nie ma nowej . uzywanej nie chce bo przeciez mam. znacie jakas fajna...
Forum: Ford Focus 18-12-2014, 16:33
Odpowiedzi: 11
[Focus 1998-2004] wymiana wtyku zarowki H7
Odwiedzin: 2,988
Dodane przez Daro19823
Odp: wymiana wtyku zarowki H7

w focusach1 generacji jednak przed liftem lampy było bajeczne prost wyciagnac odkrecała sie 3 sruby z góry i lampa wyskakiwała.. Pozdrawiam na You Tube macie filmik jak to zrobic
Forum: Ford Focus 17-12-2014, 17:04
Odpowiedzi: 11
[Focus 1998-2004] wymiana wtyku zarowki H7
Odwiedzin: 2,988
Dodane przez Daro19823
Odp: wymiana wtyku zarowki H7

zastanowiłem sie dobrze i nie bede wyciagał lamp lewa strona jest ok jest duzo miejsca na paluchy i bez problemu przylutuje nowy wtyk .. jezeli chodzi o prawa strone wyciagne akumulator i bedzie ok...
Forum: Ford Focus 16-12-2014, 21:38
Odpowiedzi: 11
[Focus 1998-2004] wymiana wtyku zarowki H7
Odwiedzin: 2,988
Dodane przez Daro19823
Odp: wymiana wtyku zarowki H7

dzieki. w sumie nie głupie rozwiazanie dzieki. a jeszcze jedno pytanko czy lampe przed liftem czy po lifcie wyciaga sie tak samo. 3 sruby 2 widoczne a 1 pod grilem pisza głupoty ze trzeba nadkole...
Forum: Ford Focus 15-12-2014, 15:29
Odpowiedzi: 11
[Focus 1998-2004] wymiana wtyku zarowki H7
Odwiedzin: 2,988
Dodane przez Daro19823
Odp: wymiana wtyku zarowki H7

[Only registered and activated users can see links] o to chodzi .
A czy jest jakis fajny sposób polaczenia kabli tej kosteczki z kablami obcietymi w lampie . ...
Forum: Ford Focus 14-12-2014, 20:16
Odpowiedzi: 11
[Focus 1998-2004] wymiana wtyku zarowki H7
Odwiedzin: 2,988
Dodane przez Daro19823
Odp: wymiana wtyku zarowki H7

w obu zarowkach na zmiane na poczatku wymieniałem co rok a teraz to masakra byłem u elektyka i powiedział mi ze to przez kostki tak sie pala.
Nawet regulator napiecia wymieniłem
Forum: Ford Focus 14-12-2014, 19:07
Odpowiedzi: 11
[Focus 1998-2004] wymiana wtyku zarowki H7
Odwiedzin: 2,988
Dodane przez Daro19823
wymiana wtyku zarowki H7

witam wszystkich fordowiczów od kilku miesiecy przerabiam temat zarówek H7 pala sie na potege. Dodam ze wypaliły mi sie wtyki plastikowe na zarowkach H7. najprawdopodobniej nie ma styku dlatego palą...
Forum: Ford Focus 21-11-2014, 18:08
Odpowiedzi: 1
[Focus 1998-2004] podłaczenie zarówki H7
Odwiedzin: 469
Dodane przez Daro19823
podłaczenie zarówki H7

witam wszystkich dzisiaj spaliła mi sie zarówka H7 przy wymianie okazało sie ze plastik( wkłada )stopiła sie . tak jest z jednej strony i drugiej.. Tak zawana dziewczyna koncowki sa ok . co mam...
Forum: Ford Focus 17-12-2013, 19:08
Odpowiedzi: 0
[Focus 1998-2004] wymiana rozrusznika
Odwiedzin: 708
Dodane przez Daro19823
wymiana rozrusznika

jakies 3 miesiace temu spalił mi sie bendiks w rozruszniku . oddałem do warsztatu wymienili zepsuta czesc wymienili szczotkotrzymacz zapłaciłem 260zł i było ok przez 3 tyg . Rano juz nie zapalił . ...
Forum: Ford Focus 06-09-2013, 18:23
Odpowiedzi: 23
[Focus 1998-2004] Wymiana rozrządu / części
Odwiedzin: 6,599
Dodane przez Daro19823
Odp: Wymiana rozrządu / części

ja kupiłem czesc na allegro dobrej firmy ktore były duzo tansze niz w sklepie. kup drozszy zestaw bedziesz spał spokojnie.
Forum: Ford Focus 05-09-2013, 18:12
Odpowiedzi: 3
[Focus 1998-2004] brak hamulca recznego
Odwiedzin: 1,555
Dodane przez Daro19823
Odp: brak hamulca recznego

dodam jeszcze ze szczeklinie ruszaja sie po zaciagnieciu recznego co to moze byc
Forum: Ford Focus 04-09-2013, 18:10
Odpowiedzi: 3
[Focus 1998-2004] brak hamulca recznego
Odwiedzin: 1,555
Dodane przez Daro19823
brak hamulca recznego

problem był poruszany pewnie ze 100 razy jednak ja mam troche inne objawy. otóz 5 miesiecy temu wymieniłem szczeki hamulcowe bebny sa ok maja lekki rant . samoregulatory wyczysciłem nasmarowałem ...
Forum: Ford Focus 25-08-2013, 17:56
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 6,717
Dodane przez Daro19823
Odp: Wyciek oleju pomiędzy skrzynią biegów a silnikiem

skoro ubywa olej wiec ja bym stawiał na uszczelniach wału korbowego. tylko ze wtedy sprzegło dawno by znikło , dym by leciał do nieba. szukaj wyzej moze spod klawiatury olej wali moze spod obudowy...
Forum: Ford Focus 16-08-2013, 17:32
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 1,085
Dodane przez Daro19823
Odp: Barwa oleju zaraz po jego wymianie.

u mnie w tddi z 2002r po przejechaniu 2 tys km olej przypomina olej a nie smołe.
Forum: Ford Focus 16-08-2013, 16:52
Odpowiedzi: 9
[Focus 1998-2004] dobór sprężarki klimy
Odwiedzin: 1,508
Dodane przez Daro19823
Odp: dobór sprężarki klimy

przewaznie sprezarka nie psuje sie tylko ulega rozszczelnieniu . nalezy ja wyciaganc i uszczelnic . koszt takiej imprezy to 270zł w opolu w serwisie
Forum: Ford Focus 13-08-2013, 18:10
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 932
Dodane przez Daro19823
Odp: Problem z wyjęciem alternatora

alternator wyjmuje sie od dołu . ale wczesniej nalezy sciagnac pasek micro .
Forum: Ford Focus 13-08-2013, 17:52
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 5,632
Dodane przez Daro19823
Odp: Zgasł i już nie chce odpalić gdzie szukać przyczyny ?

napisz jaki masz silnik w foce . raczej w dizzlu swiec zalanych nie widziałem . napewno ułatwi to sprawe.. a jak nie to jedz na kompa diagnosta napewno po dowodzie ustali usterke twojej meki z autem
Forum: Ford Focus 09-08-2013, 18:39
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 710
Dodane przez Daro19823
Odp: Dziwne działanie śilnika podczas jazdy na klimie

u mnie przy właczaniu i wyłaczaniu sie klimy autko delikatnie szarpnie czuc to zwłaszcza na autostradzie. jednak sprezarka obciaza silnik jest to wyczuwalne.
Pokaż wyniki 1 do 25 z 500

  
 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.