Forum Ford Club Polska

Sprawdzenie Numeru VIN

Wprowadź numer VIN, aby sprawdzić Historię Pojazdu

Sklep z częściami do Forda -  iParts.pl

Wróć   Forum Ford Club Polska > Przeszukaj forum

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Pokaż wyniki 1 do 18 z 18
Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund.
Szukaj: Posts Made By: cielibeli


Forum: Ford Ka 15-05-2018, 21:14
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 729
Dodane przez cielibeli
Ubywa płyn do wspomagania kierownicy

Witam.Tak jak w temacie ubywa płynu do wspomagania.Na początku dolewalem raz na 3 miesiące teraz już pojawia się problem częściej a nie mogę zlokalizować wycieku.gdzie szukać problemu? Proszę o pomoc
Forum: Ford Ka 31-05-2015, 12:41
Odpowiedzi: 1
[Ka 1996-2008] Wymiana manetki
Odwiedzin: 577
Dodane przez cielibeli
Wymiana manetki

Witam, mam problem z kierunkowskazami,wylaczaja sie ,tak jakby zacinaly sie i gdy docisne jeszcze raz to dziala i przestaje i tak w kolko.czy wymiana manetki pomoze? i jak sie do tego zabrac?
Forum: Ford Ka 24-11-2013, 11:25
Odpowiedzi: 7
[Ka 1996-2008] Opony 165/70 R13
Odwiedzin: 1,440
Dodane przez cielibeli
Odp: Opony 165/70 R13

W sumie moze masz racje,wysokosc opony jest taka sama to nie bedzie dziwnie wygladac,a powiedz mi czy bedzie jakas roznica w prowadzeniu kaczki ?
Forum: Ford Ka 23-11-2013, 20:22
Odpowiedzi: 7
[Ka 1996-2008] Opony 165/70 R13
Odwiedzin: 1,440
Dodane przez cielibeli
Odp: Opony 165/70 R13

No chodzi mi o to czy nie beda tarły itd... bo w specyfikacji kaczki nigdzie nie podaja ze taki rozmiar jest odpowiedni, a za bardzo sie nie znam w tym temacie...

Bump: A własnie a bedzie mogla...
Forum: Ford Ka 23-11-2013, 19:06
Odpowiedzi: 7
[Ka 1996-2008] Opony 165/70 R13
Odwiedzin: 1,440
Dodane przez cielibeli
Opony 165/70 R13

Witam, tak jak w temacie...czy opony zimowki 165/70 R13 będą możliwe?Chce je zalozyc na tył . Kaczka 1.3 z 1997 r.
Forum: Ford Ka 19-04-2013, 07:51
Odpowiedzi: 2
[Ka 1996-2008] Jak otworzyć maske ?
Odwiedzin: 6,322
Dodane przez cielibeli
Odp: Jak otworzyć maske ?

Dzieki yaroo ,bede dzisiaj probowal !
Forum: Ford Ka 18-04-2013, 20:58
Odpowiedzi: 2
[Ka 1996-2008] Jak otworzyć maske ?
Odwiedzin: 6,322
Dodane przez cielibeli
Jak otworzyć maske ?

Jak w temacie, jak otworzyc maske od zewnatrz,bo dzwignia pod kierownica nie działa.
Forum: Ford Ka 05-03-2013, 20:11
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 5,711
Dodane przez cielibeli
Odp: Jak zamontować światła dzienne led

Jak masz 3 kable : czerwony czarny i bialy,to czerwony dajesz do plusa po przekreceniu kluczyka,czarny do minusa np akumulator a biały do żarowki mijania tak zeby przy wlaczeniu swiatel mijania ledy...
Forum: Ford Ka 06-01-2013, 20:54
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 1,078
Dodane przez cielibeli
Montaż szyb elektrycznych

Witam,czy mozliwy jest montaz szyb elektrycznych w miejsce manualnych.jakie czesci beda potrzebne i czy np moga byc od fiesty czy escorta?Z góry dzieki za odpowiedzi.Pozdrawiam!
Forum: Ford Ka 28-10-2012, 13:35
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 6,626
Dodane przez cielibeli
Forum: Ford Ka 24-10-2012, 20:21
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 6,626
Dodane przez cielibeli
Jak wymienić płyn chłodniczy?

Witam, jak w temacie jak się spuszcza płyn chłodniczy.Czy jest jakis korek,czy odczepia się wąż i gdzie to się znajduje.Ile płynu wchodzi do układu ?
Forum: Ford Ka 16-11-2011, 22:01
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 10,896
Dodane przez cielibeli
Odp: Wymiana oleju silnikowego krok po kroku

Panowie a czy jest wielka roznica jak wleje olej innej firmy jak mam teraz,mianowicie mam mobil delvac 15w-40 a chce wlac lotos 15w-40.
Forum: Ford Ka 15-11-2011, 21:50
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 10,896
Dodane przez cielibeli
Odp: Wymiana oleju silnikowego krok po kroku

Dzieki wielkie :D w sobote bede dzialal !!
Forum: Ford Ka 12-11-2011, 17:22
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 10,896
Dodane przez cielibeli
Odp: Wymiana oleju silnikowego krok po kroku

Wiem wiem na jakim teraz jezdze :D jestem zielony masz racje ale chce cos sam zrobic dlatego pytam :D
Forum: Ford Ka 10-11-2011, 18:24
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 10,896
Dodane przez cielibeli
Wymiana oleju silnikowego krok po kroku

Chcialem sam wymienic olej w mojej kaczce.Lecz nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac...Pomoze ktos? ile wogole wlac oleju ?
Forum: Ford Ka 28-04-2011, 21:33
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 7,848
Dodane przez cielibeli
Forum: Ford Ka 22-04-2011, 20:38
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 10,669
Dodane przez cielibeli
Odp: Książka Sam naprawiam download

Dziekuje bardzo :) Zdrowych i spokojnych !
Forum: Ford Ka 21-04-2011, 18:56
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 10,669
Dodane przez cielibeli
Odp: Książka Sam naprawiam download

Mówicie o sam naprawiam ktora obejmuje rok produkcji 1997 ? tez taka potrzebuje
Pokaż wyniki 1 do 18 z 18

  
 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy Kraków
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.