Forum Ford Club Polska

Sprawdzenie Numeru VIN

Wprowadź numer VIN, aby sprawdzić Historię Pojazdu

Sklep z częściami do Forda -  iParts.pl



Wróć   Forum Ford Club Polska > Przeszukaj forum

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Pokaż wyniki 1 do 25 z 500
Wyszukiwanie trwało 0.13 sekund.
Szukaj: Posts Made By: slawek-kali


Forum: Tuning Wczoraj, 09:08
Odpowiedzi: 4
[Mondeo 2007-2014] Zmiana mapy w PCM 2,2tdci DW12B
Odwiedzin: 130
Dodane przez slawek-kali
Odp: Zmiana mapy w mondeo MK4 2008r

nie da sie.. to inne silniki
Forum: Kupujemy auto 26-11-2020, 16:13
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 307
Dodane przez slawek-kali
Odp: Zakup S maxa

w styczniu 2020 mial 239.000km.. na przegladzie. Auto ze Szwecji. 4 wlascicieli, sprzedawany za ok. 20k zl
Forum: Kupujemy auto 26-11-2020, 16:10
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 140
Dodane przez slawek-kali
Odp: Mondeo mk4 2.0 TDCI

wiesz co mijają się z prawda bo to jest min. 2 właściciel.. auto bylo juz sprzedawane w 2014 z przebiegiem ok. 70kkm.
Forum: Ford Mondeo 24-11-2020, 18:33
Odpowiedzi: 1
Odwiedzin: 106
Dodane przez slawek-kali
Odp: Olej do skrzyni biegów - manual 6b

tak, ta norma i wchodzi ok. 1,8l
Forum: Kupujemy auto 24-11-2020, 18:27
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 210
Dodane przez slawek-kali
Odp: Ford Focus 2013 elektryk

taka informacje uzyskasz tylko w ASO ew. mozesz u mnie na blogu..
Forum: Kupujemy auto 24-11-2020, 18:25
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 290
Dodane przez slawek-kali
Odp: Mondeo MK5 2.0 TDCi

to nie jest salon PL jak zaznaczyl.. auto z Belgii.. ten rocznik i przebieg wskazuje ze auto przyjechalo uszkodzone, pytanie jak? ale to juz moze sprzedajacy odpowie..
Forum: Ford Mondeo 24-11-2020, 18:21
Odpowiedzi: 72
Odwiedzin: 40,485
Dodane przez slawek-kali
Odp: Błąd P2002 - paląca się kontrolka check engine

blad odczytany czym? nie bylo innych? moim zdaniem to nie filtr, a wezyki wlasnie lub ew. czujnik cisnienia.. moim zdaniem ktos cie probuje naciagnac na koszta.

zweryfikowałbym ta diagnoze w innym...
Forum: Kupujemy auto 24-11-2020, 18:09
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 210
Dodane przez slawek-kali
Odp: Ford Focus 2013 elektryk

zacznij od uzyskania poprawnego nuemru vin tego auta, bo ten podany jest bledny.
pozniej albo bezdiesz mial szczescie i fotki beda dostepne bezplatnie w google albo trzeba bedzie kupic raport carfax...
Forum: Kupujemy auto 24-11-2020, 17:40
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 364
Dodane przez slawek-kali
Odp: Mondeo MK5 Ecoboost 2.0 z automatem

tyle ze lekko uszkodzone swoje kosztuja i jako laik nie masz szans na wyrwanie takeigo auta. No i to nie jest Mondeo...
Forum: Kupujemy auto 24-11-2020, 17:36
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 290
Dodane przez slawek-kali
Odp: Mondeo MK5 2.0 TDCi

vin zalatw ale ktos juz pytal o przynajmniej dwa z nich i sa bite z tego co pamietam.
Forum: Ford Mondeo 23-11-2020, 18:17
Odpowiedzi: 19
Odwiedzin: 673
Dodane przez slawek-kali
Odp: Skrzynia manual vs automat A8

niestety ta skrzynia troche zamula, ale nie odczułem zeby to byl jakis dramat.
Forum: Kupujemy auto 22-11-2020, 19:50
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 409
Dodane przez slawek-kali
Odp: Focus mk3 - podejrzanie niska cena

nie zaznaczył ze bezwypadkowy
Forum: Kupujemy auto 22-11-2020, 12:12
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 425
Dodane przez slawek-kali
Odp: Fusion czy Mondeo Mk4?

na carfax beda na bank
Forum: Kupujemy auto 22-11-2020, 10:05
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 425
Dodane przez slawek-kali
Odp: Fusion czy Mondeo Mk4?

nie podales nawet vin a to podstawa przy zakupie amerykanca
Forum: Ford Focus 21-11-2020, 16:52
Odpowiedzi: 19
[Focus 1998-2004] auto odpala tylko na plaku
Odwiedzin: 528
Dodane przez slawek-kali
Odp: auto odpala tylko na plaku

na odwrot tak.. ale on juz wykonal drugi krok.. tu nie ma o czym pisac wiecej..
Forum: Ford Focus 21-11-2020, 15:48
Odpowiedzi: 19
[Focus 1998-2004] auto odpala tylko na plaku
Odwiedzin: 528
Dodane przez slawek-kali
Odp: auto odpala tylko na plaku

na co ty czekasz? jest foto z przelewów i wiadomo ze wtryski do roboty..
myslisz ze komputer wie lepiej niz praktyczny test czy jak?
Forum: Kupujemy auto 20-11-2020, 15:10
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 439
Dodane przez slawek-kali
Odp: S-max 2.5T Gdynia

widac ze lewa strona robiona byla
Forum: Kupujemy auto 20-11-2020, 11:12
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 329
Dodane przez slawek-kali
Odp: Zakup Ford Kuga

popros o vin zebys wiedzial jak byl rozwalony
Forum: Ford S-MAX 19-11-2020, 16:09
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 216
Dodane przez slawek-kali
Forum: Ford Mondeo 19-11-2020, 08:46
Odpowiedzi: 16
Odwiedzin: 3,438
Dodane przez slawek-kali
Odp: Dwukrotnie zerwany pasek rozrządu

a pompa czasem nie byla uszczelniania? bo jej zly montaż powoduje awarie rozrzadu
Forum: Ford S-MAX 18-11-2020, 20:14
Odpowiedzi: 6
[S-MAX 2006-2015] Temperatura płynu.2.0 TDCI
Odwiedzin: 387
Dodane przez slawek-kali
Odp: Temperatura płynu.2.0 TDCI

glupi nie byl, wiedzial co mu dolega ;)
Forum: Ford Mondeo 18-11-2020, 20:09
Odpowiedzi: 33
Odwiedzin: 3,552
Dodane przez slawek-kali
Forum: Samochód 18-11-2020, 19:57
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 1,214
Dodane przez slawek-kali
Odp: Ford Fiesta Mk6 1.3 69 KM

proponowalem juz mojemu "klientowi" ale moim zdaniem dalej za "duzo"..
Forum: Ford Mondeo 18-11-2020, 19:45
Odpowiedzi: 33
Odwiedzin: 3,552
Dodane przez slawek-kali
Forum: Ford Mondeo 18-11-2020, 19:37
Odpowiedzi: 33
Odwiedzin: 3,552
Dodane przez slawek-kali
Odp: rozrząd na łańcuchu czy pasek? jak rozpoznac.

masz łańcuch, produkcja auta 11.07.2007. Dopiero od 10.2007 byl pasek.
Pokaż wyniki 1 do 25 z 500

  
 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.