Heko,
kuzek - jak było? :fcp12 :fcp12 :fcp12
Cytat:
Napisał januszstom
co oznaczają te poszczególne linie
|
Masz podpisane osie, co prawda po angielsku, ale są...
Na osi X (poziomej) masz obroty silnika, w pełnym zakresie.
Na osi Y (pionowej) masz jednocześnie moment obrotowy i moc.
Te łagodne linie na dole, to moc (przed i po), a te wybujałe to moment obrotowy (też przed i po). Te na samym dole, to straty.
No i czytasz sobie przebieg, że jedno autko przy 2000 obrotów osiąga moment 260 Nm a inne przy tych samych obrotach ma 400 Nm, jedno ma wysoki moment w całym zakresie a drugie tylko do 3000 obrotów, bo potem wykres idzie ostro w dół...
No i takie tam...
Cytat:
Napisał januszstom
Wirusowcy będą mieli ubaw z tego pytania ale ja naprawdę chciałbym się dowiedzieć?
|
Wykresy to nie domena "wirusowców" - w podstawówce uczą na fizyce i matematyce co to jest wykres i jak się to "czyta" :fcp2