Re: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
tomiscorpio, bo to bylo w duzym skrocie i dalej przy tym zostaje... sam silnik generuje tylko Nm i bez ukladu przeniesienia napedu (wazny element skrzynia biegow) bylby praktycznie bezuzyteczny....
Nm nie liczy sie ile silnik generuje tylko ile trafia na asfalt :fcp7 jest zaleznosc pomiedzy tym co generuje silnik, obrotami do jakich sie kreci i przelozeniami skrzyni biegow (masy, straty od silnika do asfaltu, warunki pogodowe darujmy sobie)
S2000, Type R, RX-8 i inne "szlifierki" maja bardzo maly Nm ale dzieki wysokim obr silnika i skrzyni b., duzo trafia jego na asfalt i dlatego bez problemu objada diesla co ma 2xNm wiecej od nich...stety/niestety diesel generuje ogromne ilosci Nm lecz niestety na asfalt trafia duzo mniej...
na filmiku z 2,5T wyraznie slychac ze on wraz ze wzrostem obrotow az chce jechac i dopiero lapie prawdziwy ciag...
sredni Nm w calym zakresie obr akurat mnie nie interesuje bo do spokojnej jazdy jest go na dole w zupelnosci wystarczajaco a przynajmniej ja jadac dynamicznie w ogole nie schodze ponizej 4,5tys obr. i od tych obr dopiero mnie interesuje tak naprawde przebieg wykresu do samego konca...bo w tym wysokim przedziale obrotow potrzebuje max osiagow...
mala aktualizacja na 5tce osiagnalem licznikowe 240km/h a w zapasie 6stka, musze pamietac brac GPS aby zobaczyc przeklamanie...
__________________
Naruszenie regulaminu pkt.23 i 24
|