Re: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
czemu się dziwisz, silnik ma 500 nm już przy 1500 obr/min (z 3 litrów jest z czego brać i to przełożenie czterech kół na asfald), fajny pojazd tyle że o 20 % mniejszy od mondziaka i o 30 % droższy (zależy do którego mondi porównać), spala wg producenta 10 litrów/100 czyli w rzeczywistości przy lekko gorliwej jeżdzie z lekkim dociążeniem silnika 12l/setke :fcp2 :fcp2
Odwieczne pytanie natury co za co :fcp9, jak kupowałem mundka za 124 k zł też miałem ten dylemat, teraz nie żałuje bo położyłbym za np Q 5 170 kafli i poza napędem na 4 koła i prestiżem marki nie otrzymam dużo więcej a na tylniej kanapie, w bagażniku dużo mniej. Mając kase to twierdze ze trzeba mieć mundka w dieslu z conajmniej 170 koni i nie dużego tylnonapędowca w benzynie z 220 koni do spełniania swoich fanaberii :fcp12 :fcp12
i oczywiście pare ciężarówek lub busów które na to wszystko zarobią..
Heko się nieżle ustawił.. :fcp2 :fcp3
__________________
pm
nie mam czasu i potrzeby na ecodriving
|