View Single Post
Stary 03-02-2009, 19:48   #1
monkahead
ford::beginner
 
Avatar monkahead
 
Zarejestrowany: 03-02-2009
Skąd: Sosnowiec
Model: Escort Kombi Ghia MkVII
Silnik: Zetec-E 1.6 16V
Rocznik: 1997
Postów: 31
Domyślnie Jak zsynchronizować centralny zamek na pilota (wym. baterii)

Witam,

Od kilku dni szukam rozwiazania ale na razie bezskutecznie. Szukalem na forum, po czesci znalazlem instrukcje ale nie do konca. Oto moj problem. Sprowadzilem Escorta, ma centralny zamek na pilota, w ktorym byly juz padniete baterie. Wymienilem je na nowe i myslalem ze od razu bede sobie otwieral autko z pilota ale figa. Okazalo sie ze trzeba zsynchronizowac pilota z 'samochodem'. Poniewaz do auta mam niemiecka instrukcje obslugi, poszukalem na necie wersji ktora bede w stanie zrozumiec. Znalazlem taki opis:


1. Turn Ignition switch to Position I and back to 0 as soon as the PATS LED in the clock lights (The system is now ready for programming, to a maximum time limit of 30 seconds)

2. Remove Key from Ignition, hold the FOB towards the Interior Light, and press and hold the Single Arrow. Wait until the light on the Key flashes, then press the Double Arrow 3 times., release the Single Button

3. Both LEDs (Key & Clock) should flash to acknowledge programming is successful

4. To exit learn Mode, turn Ignition to II and then 0

5. A Maximum of 4 Remotes are possible

Jak pisali tak zrobilem (cala procedure). Dioda na kluczyku jak i ta kolo zegarka zamigotaly, czyli teoretycznie wszystko powinno byc OK. Oznacza to rowniez ze zarowno pilot jak i odbiornik pod dachem sa ok (pilot miga w ciemnosci, widac ze dziala dioda IR). Niestety centralny z pilota dalej nie dziala. Czytalem ze pomaga rowniez reset bezpiecznika centralnego zamka ale nie wiem za bardzo ktory to jest. Na tabliczce bezpiecznikow nie jest opisany (nie widac zadnego kluczyka, etc.).

Moze ktos z Was bedzie wiedzial co jest grane.
monkahead jest offline   Odpowiedź z Cytatem