Sterowanie korektorem jest poprzez paliwo w pompie, które płynie tam przez jakiś kanalik czy cóś. Nie znam tego dokładnie ale ponoć może być tak, że jak się ten kanalik przytka albo coś tam popieprzy, to mimo dobrego korektora nie masz przyspieszonego kąta i czasami pali a czasami nie. To tylko teoria, o ile wszystko jest dobrze to możliwe że to coś z tym.
Wpadło mi coś jeszcze do głowy. Można, jeśli słyszysz że zapłon jest późny - silnik nie pracuje głośno nigdy, tylko tak miękko klekocze albo wcale nie klekocze, to wtedy trzeba koniecznie przyspieszyć zapłon na rozrządzie. W każdym MK2 trzeba to zrobić, bo przy tym wieku auta wszystko się lubi tak ustawić, że zapłon jest zbyt późny. My kiedy kupiliśmy MK2, to na ciepłym nie palił na dotknięcie, tylko trzeba było go trochę pokręcić. Ale slychać było, że silnik miękko pracuje. Jako że w nowym aucie wymienia się rozrząd, to przy tej okazji zapłon został troszeczkę pogoniony i od wtedy, przez już 2 lata silnik na ciepłym pali na dotknięcie
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.