Czy w szczecińskim Vtech ktoś w ogóle robił testy DROGOWE? Badał logi dynamiczne w czasie jazdy przed modyfikacją, w trakcie na rolkach i przede wszystkim PO modyfikacji? Co się dzieje z ciśnieniem doładowania na drodze? Czy Vtech potrafi zerować licznik programowań sterownika, by w przypadku przeglądu gwarancyjnego nie trzeba się było tłumaczyć? Byłem na Weleckiej u nas też. Ani testów, ani pomiarów - było za to "dzień dobry", pomiar na rolkach, box (najchętniej) lub wirus, znowu rolki, kasa i w drogę. Dla mnie to nie jest żadna usługa profi. A to, czy ktoś ma w garażu Audi S2 z mocą 400 km mnie kompletnie nie interesuje i nie gwarantuje bezawaryjnej jazdy MOJEGO samochodu.
A ja bym Ci polecił tunera nieco mniej znanego na tym forum, ale na passata i skody owszem ----->
JANTAR. Podjedź do Brodnicy koło Torunia i będziesz miał porządnie zrobione auto. Robiłem tam, jestem bardzo zadowolony, mój wykres znajdziesz w galerii na pierwszej stronie (czarny golf 5). Usługa rzetelna, miła, jestem po programie jakieś 8 kkm i samochód sprawuje się znakomicie. Na stronce masz kilkadziesiąt wykresów z rzeczywistych robót, a nie zakichanych tabelek. A jak nie, to masz profi Mastersa w Wawie, masz CompSport, masz Dynosoft w Katowicach albo Wrocku, GoodHope koło Poznania itd. Tymczasem wybierasz akurat firmę, o której rzeczywiście słyszał chyba każdy, jakkolwiek wśród speców nikt nie poleca.