View Single Post
Stary 27-03-2009, 21:07   #10
peterpz
ford::professional
 
Avatar peterpz
 
Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,058
Domyślnie Odp: [MK2] 1,8 TD raz słabszy raz mocniejszy

Cytat:
Napisał matrog19 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Z tym się zgodzę. Ja u siebie jak zakupiłem to prawie całkowicie wlot z przodu był zamknięty ale ładnie bo rozepchnąłem. Nie chce chwalić, żeby nie zapeszyć ale mój od kilku dni chodzi idealnie i wystarczająco dla mnie. Od 2200tys obrotów czuć wyraźnego kopa. Narazie przeszło mi czyszczenie boostera i inne rzeczy bo chodzi idealnie jak na te 90kucy.
Gdyby przenieść intercooler do przodu, przed chłodnice klimatyzacji i podnieść lekko ciśnienie doładowania (bo będzie znacznie więcej rur, więc trzeba zrekompensować spadek ciśnienia na nich) to myślę, że efekt byłby jeszcze lepszy. VW od zawsze tak robi i te 2 metry rur jakoś nie przeszkadzają w doładowaniu ani nie powodują większej turbodziury. Niestety w naszym mondku jest trochę pogmatfane pod maską - wszystko nieprzemyślanie poprowadzone i przez to taki zabieg jest trudny do wykonania...
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM
W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD
peterpz jest offline   Odpowiedź z Cytatem