Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
Jako przyszły posiadacz 1,8 tdci a obecny 1,6 tdci po chipie mam pytanie czy to co robi Vtech to tak chcecie czy tak wychodzi ?
Czy nie lepiej byłoby ustawić moment na np 380 Nm ale posiągnąc płasko np do 3000.
Ciekawe czy jest to możliwe?
Takie Himalaje to może wartości max ( do pochwalenia się)mają ok ale do jazda przyjemniejsza byłaby płaska linia momentu.
Po drugie czy ktoś weryfikował wartości zmierzone na hamowni vtech.
Wartości 400 Nm w 1,8 TDCI to wartośc bardzo optymistyczna.Auto które miało takie wartości i miałem okazję prowadzić to volvo s60 D5 2,4 D i 5 cylindrów.Jeździło to bajecznie.Jesli mondi będzie tak zapylał to szacunek ale coś mi się wydaje ze 1,8 to nie 2,4.
No i te gratisy 40 NM ponad serię ?
Chyba będę pierwszy który po chipie zweryfikuje parametry na hamowni obciążeniowej .
Jaka hamownię posiada vtech obciążeniową czy inercyjną ?
Nie żebym sie czepiał ale takie parametry jakie podajecie zadowoliłyby mnie bardzo, ale mam wątpliwość czy to nie zbyt pięknie aby było możliwe ?
Czy wiecie jaka jest temperatura w dolocie podczas pomiaru ?
Ile turbo pompuje w serii a ile po chipie?
Ostatnio edytowane przez radzio_s ; 15-05-2009 o 22:15
|