View Single Post
Stary 16-06-2009, 10:25   #57
RoNiN76
ford::specialist
 
Avatar RoNiN76
 
Zarejestrowany: 29-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Audi Q7
Silnik: 4.2 TDI 340Hp 800Nm
Rocznik: 2011
Postów: 871
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał Ravic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
http://codered-chiptuning.de/uk/shop...8a7eed4116c18e

3.500 funciaków i macie 300 kucy i 500 Nm do 400KM daleko i w takie cuda nie wierzę ale za 15tyś pln i po wymianie turbo, intercoolera i filtra powietrza można ten silnik zdrowo podkręcić.

Oczywiście 15 koła to spory pieniądz ale dalej gruuubo mniej niż BMW 535 czy Audiola A6 4.2 więc... można podłubać...

jest też wersja "dla ubogich"

http://codered-chiptuning.de/uk/shop...8a7eed4116c18e

275KM więc może nie za dużo ale 450Nm
O proszę i tutaj się zgadzam z Ravicem...
a nie jakieś przyspawam sobie spoiler na klapę wrzucę turbinę od kosiarki i będę latał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

a tak nawiasem Ravic to faktycznie wydatek spory i w dodatku po dotarciu nawet jakbyś to zrobił to wątpię żeby ASO przymknęło na to oko.
Zatem jedynie pozostaje fabryka ze zmienionym softem i to wydaje mi się być najrozsądniejszą opcją jak na początek. Po gwarancji można sobie to przegrzebać na mocniejszą wersję ale czy jest sens ?
__________________
RoNiN76
Audi Q7 4.2 TDI 340Hp 800Nm
RoNiN76 jest offline   Odpowiedź z Cytatem