View Single Post
Stary 11-08-2009, 13:59   #170
jvc
Feel The Difference
 
Avatar jvc
 
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Tak sobie wszedłem na tą stronę i z ciekawości na fokusa 1,8 tdci ,oto co pisze:
Marka: FORD
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Zakres zmian: program

Przed:
Moc (KM): 113
Moment (Nm): 279

Po:
Moc (KM): 126
Moment (Nm): 326
Typowa modyfikacja programu sterującego silnikiem. Efekt pomiarowy nie powala na kolana ale na drodze ze wzgledu na dobrze zestopniowaną skrzynię auto zachowuje się zgoła odmiennie. Wyprzedzanie i parametry jezdne na trasie określane przez właścicieli jako "niesamowity wzrost elastyczności". Początkowy "niedosyt mocy" mija po pierwszej jeździe.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pomiary wykonane Gtech-em wykazały znaczną poprawę dynamiki auta.
0-100km/h przed programem 11s po 8,65s to chyba mówi o ........................Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Najbardziej ciekawi mnie ostatnie zdanie w które nie uwierzę , że przyrost 13KM spowodował lepsze przyśpieszenie o 2,5 sek. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam
Mirek




Mój mondek
...Powered by heko...


Bądź
NIEBIESKI-zarejestruj się





jvc jest offline   Odpowiedź z Cytatem