View Single Post
Stary 10-09-2009, 11:56   #454
Rallygan
ford::specialist
 
Avatar Rallygan
 
Zarejestrowany: 08-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MKIV sedan-Panther i Fiestunia Hot Magenta
Silnik: 2.5T :) a drugie 1.4 bez T
Rocznik: 2008, 2011
Postów: 562
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał Ravic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nie demonizujesz ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No a co to za demonizowanie???

Normalne, ze lzejsze kolo powoduje straty na momencie. Do wyscigow gdzie liczy sie charakterystyka z duza moca a nie moment robi sie lekkie kola zamachowe, dlatego masz wiertary, ktore kreca sie po xx obrotow.

Kazda modyfikacja mechaniczna silnika wymaga modyfikacji oprogramowania.

Lizniesz glowice - zmiana softu
Zmienisz walek - zmiana softu
zmienisz masy ukladu korbowotlokowego - zmiana softu
zmienisz wal lub kolo zamachowe - zmiana softu

Tak to przynajmniej wyglada w profi wydaniu. Oczywiscie mozna stosowac program "do wszystkiego i nie dostrajac do wlasciwosci mechanicznych silnika, ale to druciarstwo, ktore moze miec przelozenie na osiagi, zywotnosc, itp.
__________________
I kto mi uwierzy, że to drzewo, to tak samo... z nudów...
Widocznie nie miało co robić to rzuciło się na maskę

Mondeo - rewela auto, ale serwis ............
Rallygan jest offline   Odpowiedź z Cytatem