Na szczęście OK,
powodem problemów była jednak przepustnica powietrza z przodu silnika. Naprawiłem łopatki przesłon powietrza, ale nie doszczelniłem od dołu zaworu podciśnieniowego efekt: kiedy miało wchodzić turbo oba kanały dolotu powietrza były zamknięte (jeden już się zamknął, drugi nie mógł się otworzyć).
Póki co doszczelnione zawory paskami (zaciśnięte trytytki) i działają jak trzeba, wygląda paskudnie, ale za 1150 zł wytrzymam
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Polecam mechaników z ul. Prymasa Tysiąclecia 40 (Warszawa), chłopaki najpierw myślą, potem grzebią, a dopiero na końcu kombinują co NA PEWNO trzeba kupić. Ceny - konkurencyjne. Wiedzą co to części oryginalne, ale też co to części używane i jeszcze do czegoś zdatne. Polecam. Mogę fołna dać jak ktoś zainteresowany.
Jak ktoś ma z samochodem podobny problem mogę spróbować zrobić zdjęcia z objaśnieniem.