Cytat:
Nie lekceważ błędu i absolutnie nie deaktywuj żarówki, mnie kiedyś w escorcie 1.6 16V Zetec pojawiał się błąd - zbyt duży czas wtrysku - i okazało się że to jednak była wina złych ustawień sterownika lpg.
Jezeli Twój gazownik sobie z tym nie może poradzić to go zmień, w Krakowie można podjechać do Fugazzi - goście może tani nie są, ale raczej na robocie się znają.
Jaką instalacje użytkujesz?
Jeżeli to błąd katalizatora to może masz coś skopane z mieszanką paliwowo-powietrzną jaką silnik otrzymuje - może zawartość tlenu w spalinach jest poza zakresem i wywala błąd. Może dochodzi to tzw zapętlenia wtrysku. Wejdź na stronę http://forum.ac-sa.eu/ - jest to forum dotyczące instalacji sekwencyjnej AC STAG, ale poruszają różne problemy związane z eksploatacją lpg.
|
CZESC.
Dzwoniłem do fugazzi, koles twierdzi ze moze wyregulowac i nic wiecej i wtedy sie zobaczy-mowi ze moze spróbowac wyregulowac ze auto moze np. 2 litry wiecej palic i zobaczymy co sie bedzie działo- ale ta odpowiedz tego faceta mnie nie przekonuje, bo to tez metoda prób i błedów,mówi ze moga to byc bledy mieszankowe, w sumie to go zagiołem pytaniem.Po co mam płacic za regulacje jak tam gdzie montowałem mam gratis bo na gwarancji, jeszcze jak ma mi wiecej palic to dziekuje, teraz mi 10 litrów gazu pali po miescie, wiec jest rewelacja. Mówil tez ze to ze sie swieci nie wpłynie na silnik i jakies przyszle usterki. a już mi głowa siwieje od tego tematu...