View Single Post
Stary 29-01-2010, 10:58   #16
Dawid849
ford::advanced
 
Avatar Dawid849
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 15-09-2007
Skąd: Głogów
Model: S-Max
Silnik: TDCI 2.0 140km Power Shift
Rocznik: 2012
Postów: 398
Domyślnie Odp: do wszystkich tych którym zapaliła sie kontrola świec w te mrozy !

Cytat:
Ja uważam, że błędy (twarde) należy skasować, bo kontrolka silnika (check engine) zapala się z róznych przyczyn, (ciśnienie paliwa, dodatkowe powietrze w układzie itp). Jak nie skasujesz to możesz jeździć z innym błedem i nawet nie będziesz wiedział/a co sie dzieje w aucie

W ASO to droga sprawa (200 PLN w górę), ale są warsztaty mniej lub bardziej firmowe gdzie używają do tego tego samego oprogramowania a często i sprzętu (KTS 500 w przypadku MK III) i jest taniej (w okolicach 100 PLN)
ja mowilem tylko o sprężynce nie było mowy o check engine , a za komputer u mnie w miejscowości zaplaciłem 60zł.



Co do tego co napisałem w 1 poście to jest informacje można z niej skorzystać lub wyzywać innych za rady. Skoro sprężynka się świeci i gaszenia auta nic nie daje

Wybór należy do was
__________________
Były: Vectra A 90r 115km, Mondeo mk II 99r 90km. Mondeo mk III 03r 115km , Fiat Stilo 06r 120km, Mondeo mkIV 2.0TDCI 140km
Jest: S-Max 2.0 TDCI 140km Power Shift 2012

Ostatnio edytowane przez Dawid849 ; 29-01-2010 o 11:00
Dawid849 jest offline   Odpowiedź z Cytatem