Lewarek jest taki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...b6ba1490b.html
wszystkie fiesty mają podobne ( chyba ). Ja po 10 latach użytkowania go powiem że może być ale trzeba uważać na jakim podłożu się stawia tą łapę bo całość ma tendencje do ruchu skrętnego i zawsze bałem się że spadnie.
Co do zestawu naprawczego to wygląda tak
http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/938/67/98/938679813Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/949/93/13/949931337Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
zawiera kompresor podłączany do zapalniczki oraz butle "z klejem". Niestety nabój klejowy jest jednorazowy i kosztuje około 100 zł. Za pomocą kompresora wtłaczasz klej do opony i pompujesz do kilku atmosfer, następnie wsiadasz do samochodu i jedziesz kilka kilometrów aby klej się rozprowadził. Następnie pompujesz spuszczasz do prawidłowego ciśnienia. Fachowcy mówili mi że to mało praktyczne, drogie, a i otwór musi być odpowiednio mały bo inaczej klej nie da rady. Poza tym mówili że po takiej naprawie to i tak wcześniej czy później trzeba do fachowca jechać a on musi tego gluta z opony i felgi zdjąć
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a to nie takie łatwe.
Co do haka wkręcanego do holowania to może zaskocze niektórych ale wkręcić można go tylko z przodu, z tyłu jest tylko ucho
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (no chyba że mi się jakiś lipny model trafił).
Co do haka do przyczepy to zmieniły się przepisy w Polsce i NIE WOLNO montować haka na stałe ze względów bezpieczeństwa. Mam taki oryginalny fordowski i muszę powiedzieć że waży jakieś 20 kg (żeliwo) i wpinany jest od spodu w podłogę bagażnika i blokowany kluczykiem takim malutkim. Wtedy instalacja też jest chowana pod spód. Ciekawostka : jak zamawiasz hak do przyczepy montowany fabrycznie to dorzucają ci do wyposażenia system stabilizacji toru jazy przyczepy (to taka nadkładka na ESP - kto wiózł kilka kg na przyczepie to wie co ona potrafi zrobić z tyłem samochodu
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
Alarm pasażera niezapiętych pasów jest i to na tyle sprytny że wie czy ktoś siedzi na miejscu pasażera czy nie.