View Single Post
Stary 28-04-2010, 23:17   #4
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,080
Domyślnie Odp: 2.5TD zmiana na BEZ Turba

Jeżeli weźmiesz turbinę regenerowaną w autoryzowanym warsztacie Garretta, to nie musisz się obawiać o jej trwałość - będzie jak nówka. Reszta to często chiński chłam...
Czy na pewno olej idzie z turbiny? Jeżeli auto nie dymi na niebiesko, to jeszcze bym pojeździł.

Wydech raczej nie podejdzie do zwykłego kolektora, kłopot... Sama wymiana kolektora może okazać się porażką - ten kto to robił, wie o czym mówię... Lepiej już chyba zostawić turbinę bez wirnika z otworem ośki zaślepionym śrubą. Kolektor ssący skrócić omijając turbinę. Wtryski trzeba by dać zwykłe, nie od Epica (chyba, że są już te do Boscha) i przeregulować pompę (dawka wtrysku). Osiągi spadną.
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 29-04-2010 o 08:47
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem