Cytat:
Jak to nie miał dobrego siesel`a?? Teraz ma bardzo dobry diesel - 2.0 140KM i 163KM z jednej turbiny, wiec porównanie z silnikami z dwoma turbinami jest nie na miejscu. Poza tym, BMW swojego diesel robi na bazie dieseli PSA (2,0l), chociaż sa troche inne. 2.0 VW TDI (140KM i 170 KM) to porażka jesli chodzi o awaryjnosć. Oni kupili od Fiat`a licencje fiatowskich dieseli poprzedniej generacji (116KM) z commn-rail oczywiscie i przerobili po swojemu a wyszła im lipa. Po 150 tyś km w Pasacie masz robote na 12 tys pln a po kolejnych 30-50 tys km kolejne 8 tyś pln, wiec gdzie te wspaniałe silniki.. Poza tym biturbo VW bedzie dopiero (moze) za rok w nowym pasacie, dlatego skad wiesz co bedzie w nowym mondeo np. za rok czy dwa??
|
Ale te diesle 2,0 są PSA a nie ford.
Forda to "bezawaryjna" konstrukcja którą posiadasz TY i po cześci ja.
A o tym VW to gdzie takie bajki czytałeś, czy śniło Ci się ?