View Single Post
Stary 18-05-2010, 22:00   #6
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,079
Domyślnie Odp: Co to za wtyczka Transit 2.5 TD 1994

"Wtyczka w wiązce z 94' posiada kolory: czarno-zółty, czarno-niebieski, brązowy." - jest to na pewno wtyczka do MAP sensora (koło pompy hamulcowej).

"Jeszcze pytanko dotyczące wężyków podciśnienia - pytałem o sytuację co zrobi ECU gdy podłączona będzie elektronika a podciśnienie natomiast nie? Ten sam efekt -tryb awaryjny?"
Raczej tak, ECU oczekuje prawidłowych działań EGR-a podawanych przez jego czujnik. Jeżeli odłączysz wężyk, zawór nie będzie pracował i pójdzie sygnał do ECU o tym.


"Wspomniany elektrozawór "Elektrozawór sterowany jest przez ECU" - nie widzę w instalacji wtyczki do takowego " - chyba się zagalopowałem z tym elektrozaworem przez analogię do modeli po 2000r. Zawór sterujący EGR-em z kolei sterowany jest podciśnieniem z kolektora dolotowego (a nie elektrycznie jak w późniejszych modelach). Jest zamontowany na MAP-ie.
Zmyliły mnie przewody idące od zespołu MAP-EGR sterownik.

Mam pytanie - czy to auto oryginalnie miało system Lucas Epic (tzn instalację elektryczną), czy dopiero ją przerabiasz pod Lucasa? Jeżeli przerabiasz, to podjąłeś się heroicznego zadania... Generalnie - jeżeli już - to wszyscy uciekają od Lucas Epica montując mechaniczną pompę Boscha.
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 18-05-2010 o 22:11
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem