Temat: [Fiesta 2008-2012] Nowy Ford Fiesta,co sadzicie
View Single Post
Stary 08-06-2010, 18:21   #878
Ford-fan
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-02-2010
Skąd: Fordland ;)
Model: Fiesta 7. generacji :)
Silnik: 1.6 non-diesel ;)
Rocznik: 2010
Postów: 129
Domyślnie Odp: Nowy Ford Fiesta,co sadzicie

Cytat:
Napisał Ford-fan Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Uprzejmie zapytuję czy ktoś z Was się orientuje, czy jest możliwość podobnej kalibracji silnika benz. nowej Fiesty, jak w przypadku superoszczędnej wersji diesla Econetic (wersja niestety tylko na rynki zachodnie) ?
Tam zdaje się rzecz polega tylko na zmianie parametrów w komputerze, ale ciekaw jestem czy benzynowce, np. zmiennorozrządowy VCT też tak można uoszczędnić, nawet kosztem obcięcia i tak wyśrubowanych osiągów.
Oczywiście w okresie gwarancji może być problem z chęcią serwisu, aby grzebać coś w kompie, ale może chociaż po okresie tej 2-letniej, podstawowej, albo od razu, ale "półoficjalnie" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ?
Pzdr.
Ponawiam moje uprzejme pytanie ^^ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A Morgothowi gratuluję, bo to rzadkość dziś kupowanie nowego diesla w salonie, zwłaszcza, że w tej wersji i z tym wyposażeniem, to łącznie z OC/AC cenka już do 7 dych się zbliża, a może i przekracza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W "moim" salonie nie sprzedali jeszcze żadnego diesla, a co tydzień wyjeżdża z niego kilkanaście Fiest, benzyn oczywiście...
Mam nadzieję, że wiesz, że Twój TDCI będzie miał filtr cząstek stałych DPF i co kilkaset km będziesz musiał jechać ze stałą prędkością przez jakieś 30 km, by dopalić sadze w tym filtrze, bo inaczej, to dość prędko potrzebna mu będzie regeneracja, a po kilku takich "akcjach" wymiana (koszt ok. 5 tys. zł).
To dopalanie sadzy nazywa się "filtrem bezobsługowym" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No i na turbinkę też trzeba uważać, żeby za szybko nie poszła (nie ruszać od razu na zimnej i nie wyłączać silnika od razu po zatrzymaniu się), tudzież na jakość oleju napędowego, bo nawet na stacji dużego koncernu można jakiś badziew nieświadomie wlać, a jak jeszcze jest to początek zimy, a olej letni, to mroźny poranek może przynieść niemiłą niepodziankę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zresztą niezależnie od pory roku, jak się wleje jakiś marny olej, to wtryski nawet do wymiany (kolejne nawet 5 tys.zł) - "uroki" systemu CR - common rail.
W ogóle te nowoczesne diesle trzeba umiejętnie traktować, bo w przeciwnym razie miło będzie mechanikom, a niemiło Twemu portfelowi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dbaj o niego i niech Ci służy jak najdłużej bezawaryjnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A z tym wrześniem, to lepiej się przygotuj na październik, bo oni zwykle ściemniają, że już tak - początek września, a potem natłok klientów, brak jakiegoś papierka do kompletu dokumentów i zrobi się z tego koniec października Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pzdr.

Ostatnio edytowane przez Ford-fan ; 08-06-2010 o 18:31
Ford-fan jest offline   Odpowiedź z Cytatem