Odp: Jak zabrać się za wymiane podpory wału.
Nie wiem jak w dwu podporowym wale, ale wał się dzieli na części i nie ma problemu z założeniem ("przełożeniem") podpory.
Najlepiej jeżeli wał wyjmiesz w całości spod auta - czyli odkręcisz go od flanszy mostu i skrzyni oraz odkręcisz obydwie podpory.
U mnie kiedy nieco złamiesz wał na krzyżaku - zobaczysz śrubę mocującą krzyżak na wieloklinie do wału w podporze. Można tą śrubę nieco odkręcić (kilka obrotów) i zapierając łyżkę lub duży śrubokręt o łeb tej śruby ruszyć krzyżak z wału. Dalej już pójdzie...
Chyba u ciebie jest podobnie i może na obydwu podporach tak samo... Z drugiej strony - wykonań wału było sporo różnych...
Musisz zachować wzajemne położenie odcinków wału względem siebie i uważaj na ciężarki wyważające, aby ich nie urwać lub zgubić.
__________________
Zgredzik
Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 04-08-2010 o 20:41
|