08-09-2010, 12:01
|
#1379
|
ford::average
Zarejestrowany: 16-07-2008
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCi 183 KM i 481 Nm
Rocznik: 2004
Postów: 148
|
Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
Cytat:
142,7 g/s - na tej wartości kończy się MAF sensor !!! Taki przepływ mam przy 4000obr przy ciśnieniu doładowania 1.3 bar !!!
Podnosząc ciśnienie do 1.5 bara osiągam 142,7 już przy 3000obr i tak trzyma do odcięcia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zgaduje ze przy 4000obr jest rzeczywiście jakieś 150-155 g/s Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zresztą podobnie jest z MAP sensorem, kończy się na 1.5 bara, przy tej wartości silnik pracuje w funkcji overboost i dawkowanie paliwa osiąga wartość graniczną czyli 60,51 mg/s i ani mg więcej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ford przegrywa w chiptuningu już w przedbiegach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
PS: w UK po chipowaniu oprócz nowej mapy wtrysku dodają jeszcze nową mapę dla funkcji overboost o innym dawkowaniu ( zgaduje ze jest takowa gdzieś w sofcie !!!) a jak to wygląda w PL Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
no to może wymienić sam map-sensor (na taki do 2-ch bar) i będzie git
|
|
|