View Single Post
Stary 08-09-2010, 12:01   #1379
Oktan
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-07-2008
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCi 183 KM i 481 Nm
Rocznik: 2004
Postów: 148
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał INVERTER Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
142,7 g/s - na tej wartości kończy się MAF sensor !!! Taki przepływ mam przy 4000obr przy ciśnieniu doładowania 1.3 bar !!!

Podnosząc ciśnienie do 1.5 bara osiągam 142,7 już przy 3000obr i tak trzyma do odcięcia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zgaduje ze przy 4000obr jest rzeczywiście jakieś 150-155 g/s Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Zresztą podobnie jest z MAP sensorem, kończy się na 1.5 bara, przy tej wartości silnik pracuje w funkcji overboost i dawkowanie paliwa osiąga wartość graniczną czyli 60,51 mg/s i ani mg więcej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ford przegrywa w chiptuningu już w przedbiegach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

PS: w UK po chipowaniu oprócz nowej mapy wtrysku dodają jeszcze nową mapę dla funkcji overboost o innym dawkowaniu ( zgaduje ze jest takowa gdzieś w sofcie !!!) a jak to wygląda w PL Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
no to może wymienić sam map-sensor (na taki do 2-ch bar) i będzie git
__________________
MKIII RS - diabelskie kombi, antracytowe 18",
fabryka: 160 KM i 385 Nm, chip + mody: 183 KM i 481 Nm
http://i29.tinypic.com/dcy99d.jpg
Oktan jest offline   Odpowiedź z Cytatem