Odp: Diagnostyka VAG
Zrób resztę logów.
Turbo nie działa jak należy.
ECU wymaga doładowania 1948 mbar , turbo powinno dać to ciśnienie od 1900 do 4000 obr/min, a u ciebie jest dopiero przy ponad 3000 obr/min.
W linku który ci podałem - sprawdź pracę sztangi [BS 11] , jest to tam opisane.
grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [kierownice w turbinie [VTG] będą się cyklicznie przestawiać]*. po zakończeniu logowania można dokonać obserwacji pracy sztangi w turbinie - powinna poruszać się tak, jak na filmie**.
Podejrzane elementy:
- wężyki podciśnienia mogą być nieszczelne
- gruszka , sztanga
- kierownice w turbinie
- zapchany katalizator
- zapchany filtr powietrza
to tak na szybko co mi przychodzi na myśl.
Ja bym zaczął od wężyków,filtra i katalizatora, ale i tak może się skończyć na sztandze lub kierownicach.
|