Właścicielowi o duszy sportowca brakowało trochę osiągów, więc został zakupiony silnik Coswortha V6 2,9l o mocy 210KM.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
oraz kultowe felgi Ronala, robione tylko dla Transita dla członków Transit Klubu w Niemczech w latach 1986-1992. Transity z pięcioszpilkowymi kołami miały wtedy tzw wąski most Timken. Aby zwiekszyć rozstaw kół Ronal wyprodukował felgi z b. małym offsetem - mocno odsadzone. Późniejsze Transity z szerokim mostem wyglądają na nich wyjątkowo... (Ja zresztą w moim pierwszym Tranzolu miałem takie felgi, sprzedałem je z autem i do tej pory żałuję, a było to z... 15 lat temu.)
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nowy wydech do V6-tki też był potrzebny...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nowe łapy silnika:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.