View Single Post
Stary 06-12-2010, 14:42   #4
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: Brak przyśpieszenia, diagnostyka nic nie wykryła...

Cytat:
Napisał dikileiden Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
sprawdź czy nie wypięta jest wtyczka lub przepływomierz powietrza
czujnik MAF jeśli jest to tylko przy turbinie o zmiennej geometrii bo przy stałej geometrii turbiny nie ma przepływomierza. jeśli jest i jest uszkodzony to powinien się zaświecić CHECK ENGINE i widać to na komputerze przy odczycie błędów.
Cytat:
Napisał dikileiden Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
sprawdź czujnik doładowania
uszkodzenie tego czujnika (MAP) też jest widoczne na kompie

należy zacząć od wymiany filtra powietrza i wyczyszczenia (w zasadzie umycia) czujnika MAP i MAF. jeśli to nic nie da należy zainteresować się kolektorem dolotowym pod kątem nagaru w kolektorze, EGR i kanałach prowadzących do cylindrów. jeśli to nic nie da to należy zajrzeć do wydechu czy przypadkiem katalizator nie jest zapchany.

czy auto mocno kopci przy obciążonym silniku?

Ostatnio edytowane przez jendrekmak ; 06-12-2010 o 14:47
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem