View Single Post
Stary 06-12-2010, 23:29   #7
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: Brak przyśpieszenia, diagnostyka nic nie wykryła...

Cytat:
Napisał zielonyshrek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wtyczka czujnika doładowania (MAP) - sprawdziłem (jeśli jest w tym miejscu co myślę (przy intercoolerze od strony kierowcy?) to wtyczka jest wpięta.
przy chłodnicy intercoolera ale od strony pasażera za halogenem w zderzaku, najlepszy dostęp z kanału od strony sprężarki klimy.
Cytat:
Napisał zielonyshrek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jakim kluczem odkręcić przepływomierz ?
mam zestaw więc nie wiem bo zawsze coś dopasuję.

jak masz turbinę sterowaną podciśnieniem a nie elektrycznie to zanim zabierzesz się jeszcze za inne sprawy to posprawdzaj przewody podciśnienia bo mogą być przetarte i turbina nie pracuje (łopatki nie są wtedy wysterowane). najłatwiej to sprawdzić zdejmując wężyk z gruszki na turbinie. obserwując dźwignię sterującą łopatkami wychodzącą z tej gruszki. na wolnych obrotach powinna ona zmienić swoje położenie o ok.1,0-1,5 cm po zdjęciu wężyka a po założeniu z powrotem powinna powrócić na miejsce.

Ostatnio edytowane przez jendrekmak ; 06-12-2010 o 23:36
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem