Odp: SERWISY -- NAPRAWY --> Godne polecenia
To, że nie masz faktur to nic nie szkodzi. Ważna jest też tzw. umowa ustna. Poza tym to dla niego też na minus, że nie daje-wystawia faktur. Sprawa jest dość prosta, choć trochę skomplikowana. Przede wszystkim wnieś pozew do Sądu Cywilnego. Zanim to jednak zrobisz to tak jak pisał maestro06. Rzeczoznawca i pełna, kompletna dokumentacja sporządzona przez niego. Wiadomo, że to też kosztuje, ale uważam, że warto. W pozwie domagaj się nie tylko zwrotu poniesionych kosztów, ale również odszkodowania. Do swoich kosztów należy zaliczyć m. in. koszt opinii rzeczoznawcy, poniesione koszty na spaprane przez niego auto, ponowna wycena materiałów i robocizny w nowym warsztacie blacharsko-lakierniczym, gdzie będzie robiony, koszta sądowe i inne, które w związku z tym poniesiesz, w tym koszty utrzymania innego pojazdu z powodu przedłużającej się naprawy z nie twojej winy. Jest z tym trochę zachodu, ale uważam, że warto.
|