View Single Post
Stary 31-01-2011, 20:08   #88
matrog19
ford::expert
 
Avatar matrog19
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 05-03-2008
Skąd: Konin
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2002
Postów: 2,210
Domyślnie Odp: Demontaż i czyszczenie kolektora ssącego - opis

Ja też dzisiaj się za to wziąłem bo aż ciekawość mnie zjadała co siedzi w środku. Żadnych niepokojących objawów prze czyszczeniem nie miałem. Od kiedy wymieniłem świece to nie telepał silnikiem na zimnym, dymka nigdy nie puscił no i zbierał się też zadowalająco. No ale zabrałem sie za czyszczenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Po rozebraniu wszystkiego troche się zdziwiłem i troche ucieszyłem. Nie było tragedi. Kanały praktycznie czyste, lekko tylko oklejone czarną mazią ale nigdzie nie zwężone itd. Powycierałem szmatką i w silniku i w kolektorze. Kolektor troche nie doczyściłem w głównym kanale bo ciężko się tam dostać, zresztą za dużo nie było co tam czyścić. Wydaje mi sie, że w TDCi bardziej będzie się to wszystko syfić bo EGR bliżej się znajduje ale to tylko moja teoria. Za to TDCi ma łatwiejszy dostęp do czyszczenie bo kolektor nie ma takich długich kanałów jak u mnie. Napewno tez przebieg ma znaczenie. Nie chce mówić ile mój ma bo zaraz bedzie, żę razy 3 musze to pomnożyć. Z ciekawości jaki przebieg ma auto włąściciela tematu i fotorelacji ?
__________________
Moje Mondeo mk3 TDDI: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=113404
W stajni jeszcze Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 92 km 2007 rok.
matrog19 jest offline   Odpowiedź z Cytatem