skola piszesz obwód ciśnieniowego sprężania zwrotnego albo jego obwód - co masz na myśli dokładnie jakiś konkretny czujnik ?
Szukałem troszkę na forach, ale nie znalazłem nic konkretnego.... coś o czujnikach powietrza atmosferycznego....
Wczoraj zmieniłem kabelek do czujnika położenia wału korbowego niestety sytuacja się cały czas powtarza szczególnie gdy robi się cieplej za oknem.
Podłączyłem się przez OBD II i mam zrzuty parametrów silnika podczas pracy:
http://malas1982.wrzuta.pl/film/aIvFRQqLObQ/tabela_2
http://malas1982.wrzuta.pl/film/670894XhZpA/wykres
dodam że przy wykresie są dwie linie: niebieska - ciśnienie absolutne kolektora ssącego, czerwona - obroty silnika rph/min. Jak już zgaśnie silnik ciśnienie = 98kPa ~0,1MPa = 1Bar
Główny objaw usterki jest taki.
Kiedy odpalam silnik który nagrzany. Po jakimś czasie spada wskaźnik obrotów do zera czasem jak się przegazuje wskakuje na chwilkę na jakieś obroty ale potem momentalnie spada. Przy dużym obciążeniu silnika silnik się dławi i pojawia się dodatkowo symbol akumulatorka (mruga) i silnik gaśnie.