Cytat:
witam.
podczas diagnozowania silnika TDI 90KM 1Z, otrzymałem taki oto ekran, pytanie moje dotyczy wartości w grupie 013, czy te wartości są optymalne, dodam, że jak silnik ostygnie to mam problemy z odpalaniem, jedynie samostart pomaga, jak ciepły to pali na dotyk.
Liczę na szybką odpowiedź.
|
Sprawdź świece żarowe czy sa sprawne, a z twjego zrzutu VAGa co dałeś wczsniej wynika, że masz lejace wtyskiwacze, końcówki, moze czas ich wymienić?
Cytat:
Witam
Mam problem z silnikiem po uruchomieniu w obecnych temperaturach. Musze poczekać ok. 10 s aby zaczął chodzić w miarę równo. wcześniej szarpie i przy próbie ruszenia to tylko na dużym gazie tak z 3000 obr. jakie bloki powinienem zczytać vagiem abyście koledzy mogli zrobić analizę. jestem początkujący w tym temacie i nie bardzo jeszcze kumam więc proszę o poradę.
Pjetja
|
Jak problem z mocą zaraz po zapaleniu zimnego silnika, to sprawdź wszyskie swiece żarowe, bo z tego co piszesz wnioskuję, ze sa niesprawne.
To juz napisze, ale wiadomo o co chodzi jak spawdzić. Zerwij cała listwę kabelków ze wszystich świec, weź w rękę kabelek z +12 V z plusowej klemy akumulatora i podotykaj do kazdej wystającej swiecy, Która padnieta to ci nie zaiskrzy, Proste, a na 99 % pewne.
Ad 1, Problem z przepływomierzem lub EGRem, wartosci w pozycji 2 i 3 /masa zasysanego powiertrza/ powinny byc takie same, a tu jest straszna różnica.
Ad 3, EGR zaslepiony?, bo ma takie same wartosci na ON i OFF
Pozdr.