View Single Post
Stary 21-02-2011, 16:10   #29
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound

Cytat:
Napisał INVERTER Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
1. Tak
2. Tak
3. Ledwo
4. 250KM wyrobi
5. Jednomas
6. Tak
7. On wierzy ze tak - jakby co dam ogloszenie ze szukam odwaznego tunera Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
8. Mechaniczny wastegate !!!
9. Tem. az tak nie wzrosnie. sprawdzilem.

Wiecej nie powiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja bym sie bal o niskie cisnienie oleju i powolne zarrzniecie silnika. Wg mnie powinienes monitorowac cisnienie i temperature oleju.
Z pompa to slyszalem, ze do 200 jest normalnie, powyzej pompa zaczyna sie nie wyrabiac. Nie sprawdzalem tego, ale ta pompa jest popularnie montowana do aut z CR z 2 tloczkowymi wersjami (wiem o Nissanach).
Z wastegate to jak to rozwiazesz? Jeden tylko na duzym turbo? W sumie dla duzego turbo 2 barg bedzie i tak w gornej granicy mozliwosci.
Szkoda, ze tak daleko mieszkasz, bo bym chetnie zobaczyl co sie udalo sklecic. Ja nie jestem fanem pchania kasy w auta, bo za czesto nimi obracam, ale podziwiam ludzi ktorzy chca byc pionierami!
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem