Słabsze wspomaganie MK5 1.8TDDI - pompa elektryczno-hydrauliczna
Witam wszystkich forumowiczów, jako, że dołączyłem do „szcześliwych” posiadaczy tego wspaniałego autka, postanowiłem się zapisać na forum. (czyt. poszukać na nim pomocy w rozwiązaniu dziwnego problemu i pewnie jeszcze wielu innych, które się pojawią
Bardzo proszę o poradę i pomoc w sprawie problemu ze wspomaganie układu kierowniczego.
Jakiś czas temu padła mi elektryczno-hydrauliczna pompa wspomagania wymieniłem ją na pompę po regeneracji. Po przejechaniu 300 km na wymienionej pompie, wspomaganie kierownicy znacząco się zmniejszyło (po wymianie działało bez zarzutów). Pompa nie wydaje żadnych dźwięków, nie hałasuje, ładowanie akumulatora jest ok., ponad 14. Po prostu odczuwam spadek wspomagania co najmniej o połowę w stosunku do okresu zaraz po wymianie pompy. W czym może być problem:
1. zły, lub zużyty płyn od wspomagania (jest czerwony)?
2. uszkodzony jakiś przekaźnik, kondensator lub coś innego co odpowiada za sterowanie pompy?
3. problem z jakimś zaworkiem, lub wężem?
4. czy po prostu źle zregenerowana pompa?
Nie mam pojęcia co jeszcze wymienić i w czym może leżeć problem, może ktoś miał podobny przypadek. Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio edytowane przez grzeskrk ; 13-04-2011 o 00:07
Powód: literówka w temacie
|