View Single Post
Stary 25-05-2011, 20:05   #127
INVERTER
ford::advanced
 
Avatar INVERTER
 
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
Domyślnie Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound

Panowie spokojnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Box moze znacznie zwiekszyc Nm w silniku ale nie moc. Niema szans ze podniesie z 136KM(tyle srednio ma kazde 2.0tdci 130ps) na 168KM !!! A to dlatego ze maksymalna wartosc o jaka box moze zwiekszyc cisnienie wtrysku to 200bar (z 1600bar na 1800bar). Orginalny czujnik cisnienia konczy sie na 1850bar, a 50barow to margines bezpieczenstwa zeby sie auto nie checkowalo. Te 200bar wiecej to maxymalnie przyrost o 20KM, a w dodatku jest mozliwy tylko wtedy kiedy nasze wtryski i pompa sa w conajmniej 99% sprawne i sa w stanie utrzymac te 1800bar na szynie CR.

136KM/1600bar x 1850bar = 157KM w najleprzym wypadku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. <--przyklad tak zeby bylo wiadomo oco chodzi, w rzeczywistosci bedzie jeszcze mniej tych koni Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Druga sprawa to to ze dobrze wykonan, a przedewszystkim obliczona pod wzglendem przeplywow Hybryda powinna moze nie tyle dodac Nm ale napewno nie powinno go byc mniej. A z dobrze wykonana chybryda to sie jeszcze nie spodkalem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na Hamowni ciezko ten przyrost zobaczyc bo takowa Hybryda potrzebuje wiecej czasu zeby sie wkrecic na obroty (z reguly ma tak uleprzona czesc goraca ze wstaje slabo albo bardzoslabo).

Sam silnik poradzi sobie bardzo dobrze, praktycznie jest niezniszczalny( zostal stworzony dla wysokiego Nm) jedyne co go jest w stanie uszkodzic to pociagniecie oleju z turbiny. A nawed wtedy jedynie sie uginaja korbowody, nic nie peka, ani tloki ani wal. Gozej skrzynia i przeguby, poduszki silnika, a nawed tuleje wachaczy. Wszystko zalezy od tego jak czesto sie tego Nm bedzie uzywac. Jak ktos gniecie auto 24g na dobe to po roku wszystko sie zaczyna rozchodzic ( jestem pod wrazeniem ze tak dlugo wytrzymalo).

Najwiekszym morderca TDCI jest zbyd wielka dawka pilotowa (uszkodzony wtryskiwacz, agresywny box w dolnym zakresie obrotow) slychac wtedy takie popukiwanie miedzy 1000-2000obr przy czesciowo wduszonym gazie)

Z tego co narazie udalo mi sie zaobserwowac, to to ze moje autko chodzi ciszej z tymi wtryskiwaczami niz chodzilo z boxem. Wiec niejest zle Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Oczywiscie to czas pokaze jak jest naprawde Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
INVERTER jest offline   Odpowiedź z Cytatem