Cytat:
w tak reaktywnym zawieszeniu jakie ma focus minimalne preferencje zbieżności mogą mieć na to wpływ...
|
tomtomasz - moglbys zeskanowac swoja geometrie, tak bym ja porownal ze swoja? Pomimo wszystko, wydaje mi sie ze poajde raz jeszcze na pelna geometrie, ale tym razem gdzies do Forda, i porozmawiam co i jak.
Ostatnim razem, po wymianie wszystkich tulei wahaczy z tylu, bylem na geometrii, facet potwierdzil ze z pomiarow wynika ze samochod ma prawo delikatnie uciekac w lewa strona. Zgodze sie z Toba ze focus ma bardzo reaktywne zawieszenie, a dodajac do tego adaptacyjne wspomaganie oraz pewne odchylki (pomimo ze w tolerancji) w geometrii moze i otrzymalem taki efekt.
Tak jak wspomnialem - auto nie sciaga samoczynnie, tj kierownica podaza za kierunkeim, z tendencja do lewej strony. Ale wystarczy wyjechac na dobra nawierzchnie i sytuacja sie znaczaco poprawia, bo nei jest obserwowalny ten efekt. Nie ma rowniez znaczenia czy przyspieszam czy hamuje. Samochod jest w wymienionych kwestiach bardzo zachowaczy.
Zastanawiam sie tylko czy mozna ustawic na geometrii ktorykolwiek z parametrow tak, by auto mialo odwrotna tendencje....