View Single Post
Stary 13-07-2011, 21:08   #7
Bartazz
ford::average
 
Avatar Bartazz
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 18-02-2011
Skąd: Gniezno
Model: Transit MK6
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2006
Postów: 152
Domyślnie Odp: Nieszczelność, zapowietrzanie ? Długo kręci... 1.8TD

Witam ponownie.

Wkurzyłem się już dzisiaj porządnie i zabrałem się za robotę mojego mondka.

Poczytałem gdzie dokładnie zalożyć ten zaworek zwrotny (założyłem go pomiędzy pompą wtryskową a pompką paliwa z filtrem) w dodatku zmieniłem wszystkie przewody na przeźroczyste zaciskając je zwykłymi metalowymi opaskami.
Całkowicie ominąłem ten podgrzewacz paliwa i wywaliłem taką beczułkę plastikową co była na przewodzie zasilającym pompę dałem wszystko na jednym przewodzie dokładnie tak:

zbiornik paliwa >pompka paliwa z filtrem > zaworek zwrotny > pompa wtryskowa

Powiem wam szczerze, że po dłuższym staniu w przewodach pojawiły się może dwa malutkie pęcherzyki wielkości 2-3mm (no to chyba jest ok) z tego co widzę to paliwo mi się nie cofało a podczas pracy silnika kiedy jest przepływ ropy to idą takie malutkie pęcherzyki gdzie nie gdzie, mniejsze niż jeden mm a podczas przepływu ropy to chyba normalnie nie?
Więc nie zapowietrza mi się ani ropa się nie cofała więc chyba nie potrzebnie to zrobiłem.
W dodatku po wymianie filtra paliwa też nie ma jakiejś super poprawy, chociaż zapala mi teraz po tej całej dzisiejszej przeróbce odrobinę szybciej.

Może już jestem przewrażliwiony, może one tak zapalają? Mi zapala dokładnie opisując to kręci rozrusznikiem może z 4-5 razy i dopiero zapala.

Teraz tylko pozostaje mi sprawdzić świece, uszczelnić tą śrubę od dołu na pompie (tylko czym? jakaś pasta?) i z tego o co najbardziej się boję sprawdzić sprężanie, czy może rzeczywiście olać sprawę.
Jak go zapalę i pochodzi chociaż z 3 sekundy to po chwili zapali na przysłowiowy dotyk (chciałbym żeby tak zawsze zapalał tym bardziej teraz latem)

Poradźcie mi jeszcze coś bo nie wiem czy dać sobie z tym już spokój.
(zaznaczam, że teraz zapala już lepiej ale rewelacji nie ma).

Aha powiedźcie mi jeszcze czy zastosować jeszcze jeden zaworek zwrotny pomiędzy zbiornikiem paliwa a pompką z filtrem?

Dzięki i pozdrawiam
Bartazz jest offline   Odpowiedź z Cytatem