Temat: [1,6 TDCi] Wyciek na 3 wtrysku
View Single Post
Stary 04-08-2011, 13:54   #31
sstankie
ford::average
 
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 17-05-2009
Skąd: Warszawa/Ostrowiec Św.
Model: C-Max/Corsa/C-Max GRAND
Silnik: 2,0 TDCI 136KM/1,3CDTi 75KM/1.6EcoBoost 150KM
Rocznik: 2004/2009/2012
Postów: 132
Domyślnie Odp: Wyciek na 3 wtrysku

No nie rozumiem Kolegi. Ale podejrzewam, że kolega mając status profi uznaje, że nie istnieją inne metody niż reprezentowane przez niego?

No ale dobrze, jeszcze ostatkiem sił się broniąc odpowiadam:
- TAK, robiłem takie odpowietrzanie
- owszem, gruszkę trzeba kilkadziesiąt razy ścisnąć przy odpowietrzaniu - jak to w życiu
- 10 sekund kręcenia - no OK, może 15 może 20 ale na pewno przy pierwszym kręceniu


kolego nie chcę być nie miły ale o co dokładnie chodzi w sentencji:
"nie mowiac o ciagnieciu podcisnienia przez pompe...To pompke sie podlacza miedzy filtr a pompe, ale nie kazdy pompke ma i w 2.0 po odlaczeniu pompki mozna znow pompe diesla zapowietrzyc." - namnozyłeś pompek, problemu nie wyjaśniłeś.


i wracając do początku:
"Juz widze ludzi wyciagajacych gruszke z szuflady, a najlepiej jeszcze jakby pogrzebali i wyciagneli pompke prozniowa... kazdemu powinna sie walac taka."

...rozumiem, że forum jest od tego, żeby dawać przepisy jak naprawić nowoczesny samochód z układem diesla z magistralą Common Rail za pomocą sznurka i scyzoryka?


A teraz na poważnie: nie lubię szydery ale czasami jest ona niezbędna. Po moim poście bardziej spodziewałem się pytań o wyjasnienie szczegółowe metody a nie od razu zj...kę, że tak to się na pewno nie da.


Siem (sic!) da!
sstankie jest offline   Odpowiedź z Cytatem