Cytat:
dzieki za odpowiedz. Nie jestem ekspertem, ale z popychu to sie juz chyba silnikow tej generacji nie odpala bo straty moga byc wieksze niz potencjalne zyski (jesli wogole moga byc zyski).
|
zgoda na pewno nie jest to zalecane, ale hipotetycznie większe straty zrobisz odpalając na 1 niż na 2, bo wtedy masz inne przełożenie i bardziej cierpi pasek rozrządu (no chyba ze masz łańcuch), sam się już pogubiłem czy Tu go odpalałeś na 1 czy tylko jak mówisz chciałaś zrobić lekki obrót elementów rozruchowych silnika
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cytat:
Niestety zauwazylem tez, ze jedynka potrafi wyskoczyc przy ruszaniu. Jakies pomysly co to moze byc?
|
nawet gdy dokładnie zapniesz bieg to wyskakuje?
ja mam tak ze gdy czuje ze jedynka nie wejdzie to czasem potrafi wyskoczyć, ale teraz zapinam jedyne dość pewnie, i na sto wrzuceń jedynki wypadnie z raz albo mniej... sprawdź jeszcze jedno jak już bardzo powolutku jedziesz samochodem(bo generalnie jedynkę powinno się wrzucać tylko na postoju ale jak masz prędkość ~5km/h to nic się nie stanie, synchronizator zrówna prędkości bez problemów) to wtedy wrzuć jedynkę i zobacz czy wchodzi bez problemow, mi tak nigdy nie wypadła, zawsze ładnie wchodziła bo koła zębate się obracają.
Jedni mówią ze to synchronizator się zużył trochę ja w to nie bardzo wierze(mój mechanik tez nie), synchronizator wyrównuje prędkości a skoro samochód stoi w miejscu koła zębate się nie kręcą to co ma wyrównywać.