Diesel nie przyspiesza po wymianie pompy wtryskowej
Witam
Proszę kolegów o radę na temat przyczyny słabego przyspieszania mojego silnika 1,8 TDDi.
Zaczęło się od uszkodzenia pompy wtrysku. Samochód stanął, więc zaholowałem go do serwisu. Jako, że sterownik pompy był już naprawiany, doradzono mi, abym kupił "używkę " na Allegro.
Serwis ją zamontował, przy okazji wymienili mi pasek rozrządu.
Po zrobieniu kilku kilometrów (w środku miasta), niestety doszedłem do wniosku, że auto jest strasznie "mułowate", wcześniej po przekroczeniu magicznych 2000 obr/min gwałtownie przyspieszało. Ponadto wskaźnik spalania zaczął mnie przerażać, mniej więcej razy 2 w stosunku do tego co było.
Jutro oczywiście pojadę z powrotem do serwisu, ale choć trochę chciałbym się przygotować do tematu - poradźcie: czy to oznaka zużycia tej zakupionej pompy? Jest na gwarancji rozruchowej. Czy jest możliwe, że serwisanci pomylili się (przesunęli zęby w rozrządzie), co spowodowało taki efekt? Nieszczelność i "fałszywe powietrze"? A może inny pomysł na usterkę?
Z góry dziękuję
|