Piotr44 - gratuluję i Tobie, że w końcu nadejszła ta wiekopomna chwila odebrania auta. Jak pewnie zauważyłeś, u mnie znowu nie obyło się bez grudów
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A w temacie koł - ja też o tym myślałem. Ale raczej w kategoriach takich, żeby się nie wpakować w 18" tylko pozostać przy 17". Na lato przede wszystkim. Bo zimą robię wypady w rejony górskie i muszę mieć możliwość założenia łańcuchów - a te tylko na 16".
Domyślam się, że Tobie chodzi o to, żeby nie mieć dwóch kompletów felg (16" na zimę i 17" fabryczne na lato). Zamieniając od razu miałbyś tylko felgi 16", ale w cenie auta i nie musisz dokupować drugiego kompletu. Myślę że możesz tak zrobić, jeśli naprawdę zakup kompletu felg z oponami 16" to dla Ciebie zbyt duży wydatek. Może lepiej jednak byłoby w tym roku pozostać przy felgach fabrycznych 17" (ja mam mystique silver i przy srebrnym lakierze wyglądają bajerancko - zdjęcia wkrótce) i dokupić używane opony 17" (na jeden sezon) i w przyszłym roku dokupić komplet?
Ja mam propozycję zakupu kompletu felg 16" stalówek za <1300 zł oraz alusów komplet za 1600 zł (nieoryginalne, ale w ASO - więc mam gwarancję poprawnego spasowania). Raczej się na te alu zdecyduję.