rotfl jak to czytam
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
"Uzyskany wodór wzbogaca mieszankę paliwową dzięki czemu proces spalania jest bardziej efektywny. Jak zapewnia producent w zależności od typu silnika zużycie paliwa spada o ponad 20% i o tyle samo wzrasta moc."
na czym ma polega wieksza efektywnosc procesu spalania? no chyba nie na spaleniu wiekszej czesci dawki paliwa podanej do komor spalania, bo ona spala sie w calosci...
efektywnosc silnika jest ogranicza mozliwosciami przejecia energii przez tloki, reszta jako cieplo ucieka...
ciekawe skad sie bierze ta dodatkowa moc, moze z tego ze woda jest niescisliwa?
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jakby to bylo robione w ten sposob iz cieplo z silnika powodowalo hydrolize to bym sie zastanawial, ale jesli to jest zwykla hydroliza z pradu, to przeciez ten prad tez musi byc gdzies wytworzony... a energia dostarczana jest z silnika...
no i zawsze w takiej sytuacji podaje podstawowy argument przeciw: czemu firmy motoryzacyjne nie wprowadzily tego wynalazku do aut juz dawno temu (a sztuczka juz od wielu lat jest od czasu do czasu naglasniania), tylko zajmuja sie bardzo drogimi i skomplikowanymi usprawnienami silnika (ogolnie) co przynosi gora kilkuprocentowe oszczednosci. A tu nagle 20%...
tak samo jak wszlekiego rodzaju turbinki, magnetyzery itp...