Cytat:
Witam! Żeby nie wymieniać silnika ponownie trzeba o niego dbać,stosując specjalne środki konderwujące,które uchronią najbardziej podatne na uszkodzenie części,a jeżeli jest możliwość to nawet trzymać w garażu.To istotne elementy,które pomogą ci w konerwacji silnika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
Kolego SIK88 Miałem taki sam przypadek jak twój ,auto śmigało normalnie,a tu nagle zapaliła się kontrolka oleju i silnik jakoś głośniej pracował.Laweta i do mechanika ,po sprawdzeniu okazało się że przytkał się smog olejowy i pomimo czyszczeniu silnika płynami ( 3 razy zanim ciśnienie oleju wróciło do normy ) głośna praca silnika pozostała diagnoza - zatarta tuleja cylindra, naprawa nie opłacalna wymiana silnika na inny . PO 2 tygodniach udało się kupić silnik od fiesty z 2010 roku ( 20tyś km ) goły słupek 3000zł ,robota 1000 zł części 1000zł (paski rolki ,pompa wody płyny i inne pierdoły) razem 5000zł . PO tygodniu powrót do mechanika na kontrole miski olejowej i smoga , wymiana oleju i na razie OK 6000km . Jak stuknie 10tyś ponownie miska do kontroli, lepiej zapobiegać niż płakać. A jeszcze jedno po kupnie fokus miał 112tyś przebiegu przeglądy 20, 40, 65 tyś ostatnia wizyta wa aso 112tyś w listopadzie 2010 ,kupiony w lutym2011 (informacja z aso z niemiec )