Cytat:
Witam ponownie!
Nie chcę zakładać nowego tematu dlatego piszę tutaj.
Znowu zaczęły się małe problemy.
Tzn. zapala mi dobrze ale zaczął mi się mocno zapowietrzać na odcinku bak-pompka ręczna. Po odpaleniu pracuje jakieś 10-15 sekund i jak dojdzie do pompy wtryskowej ten duży bąbel powietrza to albo zacznie mocno przebierać albo nawet zgaśnie i potem muszę go trochę żyłować żeby zaciągnął nowe paliwo.
Nie wiem, temat rzeka, dodam, że nie zapowietrza mi się na połączeniu pompka ręczna- pompa wtryskowa, ewidentnie cofa mi się paliwo do baku.
Macie jakieś pomysły na co zwrócić uwagę?
|
Witam Panowie ponownie.
Poradziłem sobie z tym problemem. Okazała się drobnostka. Docisnąłem wszystkie opaski na przewodach i przy zaworku zwrotnym a dodatkowo na jednym dla pewności założyłem aż dwie sztuki. Odkręciłem korek wlewu paliwa (mocno zasyczało), i przeczyściłem ten otwór od odpowietrzania i na razie bajeczka! Zero bąbli.
Moim zdaniem ewidentnie przyczyną było stwardnienie przewodów paliwowych od zimnej temp. na zewnątrz co przyczyniło się do poluźnienia opasek.
Pozdrawiam