View Single Post
Stary 04-01-2012, 20:18   #30
Bartazz
ford::average
 
Avatar Bartazz
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 18-02-2011
Skąd: Gniezno
Model: Transit MK6
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2006
Postów: 152
Domyślnie Odp: Nieszczelność, zapowietrzanie ? Długo kręci... 1.8TD

Cytat:
Napisał Bartazz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam ponownie!

Nie chcę zakładać nowego tematu dlatego piszę tutaj.

Znowu zaczęły się małe problemy.

Tzn. zapala mi dobrze ale zaczął mi się mocno zapowietrzać na odcinku bak-pompka ręczna. Po odpaleniu pracuje jakieś 10-15 sekund i jak dojdzie do pompy wtryskowej ten duży bąbel powietrza to albo zacznie mocno przebierać albo nawet zgaśnie i potem muszę go trochę żyłować żeby zaciągnął nowe paliwo.

Nie wiem, temat rzeka, dodam, że nie zapowietrza mi się na połączeniu pompka ręczna- pompa wtryskowa, ewidentnie cofa mi się paliwo do baku.

Macie jakieś pomysły na co zwrócić uwagę?
Witam Panowie ponownie.
Poradziłem sobie z tym problemem. Okazała się drobnostka. Docisnąłem wszystkie opaski na przewodach i przy zaworku zwrotnym a dodatkowo na jednym dla pewności założyłem aż dwie sztuki. Odkręciłem korek wlewu paliwa (mocno zasyczało), i przeczyściłem ten otwór od odpowietrzania i na razie bajeczka! Zero bąbli.
Moim zdaniem ewidentnie przyczyną było stwardnienie przewodów paliwowych od zimnej temp. na zewnątrz co przyczyniło się do poluźnienia opasek.

Pozdrawiam
Bartazz jest offline   Odpowiedź z Cytatem