View Single Post
Stary 05-01-2012, 22:37   #2217
kubabike
ford::average
 
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 18-11-2010
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI 140->163KM
Rocznik: 2011
Postów: 154
Domyślnie Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy

Stefano,

jak kupilem auto to wiedzialem ze pod progiem cisza. Jako że wczesniejszy sharan mial d3wz, ktorego 2 razy naprawialem (czyszczenie komory salania, wymiana swiecy oraz dorobienie uszczelki kartonowej) toteż chyżo sie wziałem za naprawę nowego piecyka. VAG wykazał co nastepuje:
Control Module Part Number: 7M3 815 071

Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001

Software Coding:

Work Shop Code:

1 Fault Found:

01414 - Combustion-Air Blower (V6)

36-00 - Open Circuit

Po rozebraniu okazało się ze wiatrak obcierał o korpus aluminiowy z powodu korozji. silnik okzal sie sprawny po rozruszaniu podpiałem go na sztywno z prostownika. Mój bład ze nie zapamietałem z ktorego otworu wtyczki wychodził jaki przewód. Bo co miałby sterownik do gadania jesli wiatrak obraca sie w druga strone niz powinien?

EDIT

Teraz mnie tkneło jak przegładałem wikipedię:

Czy to możliwe, że rozbierając silnik pomylilem magnesy, przełozyłem je na odwrót i przez to kierunek obrotów sie zmienił??

Ostatnio edytowane przez kubabike ; 05-01-2012 o 23:03
kubabike jest offline   Odpowiedź z Cytatem