Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
Stefano,
jak kupilem auto to wiedzialem ze pod progiem cisza. Jako że wczesniejszy sharan mial d3wz, ktorego 2 razy naprawialem (czyszczenie komory salania, wymiana swiecy oraz dorobienie uszczelki kartonowej) toteż chyżo sie wziałem za naprawę nowego piecyka. VAG wykazał co nastepuje:
Control Module Part Number: 7M3 815 071
Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001
Software Coding:
Work Shop Code:
1 Fault Found:
01414 - Combustion-Air Blower (V6)
36-00 - Open Circuit
Po rozebraniu okazało się ze wiatrak obcierał o korpus aluminiowy z powodu korozji. silnik okzal sie sprawny po rozruszaniu podpiałem go na sztywno z prostownika. Mój bład ze nie zapamietałem z ktorego otworu wtyczki wychodził jaki przewód. Bo co miałby sterownik do gadania jesli wiatrak obraca sie w druga strone niz powinien?
EDIT
Teraz mnie tkneło jak przegładałem wikipedię:
Czy to możliwe, że rozbierając silnik pomylilem magnesy, przełozyłem je na odwrót i przez to kierunek obrotów sie zmienił??
Ostatnio edytowane przez kubabike ; 05-01-2012 o 23:03
|