Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Bardzo realne w 2,5T za stosunkowo niedużą kasę sa okolice 270KM
- poprawienie dolotu - jakies 500zł
- wydajniejszy IC z rurkami - jakiś 1.000zł powinno styknąć spokojnie
- downpipe - tu nie wiem, ale podejrzewam, ze okolice 800-1000zł spokojnie starczy
- strojenie - wiadomo mniej więcej jakie są ceny u Heka i u innych ludków to sensownie ogarniających Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
po tych paru podstawowych modach powinno być spokojnie w okolicach 260-270KM
Jak dołożyć decata plus pełny wydech to kolejnych kilka/kilkanaście kucy po strojeniu powinno dojść, ale fakt, 300kucy to już w większości przypadków konieczność modyfikacji/wymiany turba i montaż wydajniejszych wtryskiwaczy, a to już grubsze kwoty ...
Nie powinniśmy zapominać o wzmocnieniu sprzęgła i wydajniejszych hamownikach, ale to jest chyba oczywiste, że jak chcemy podnieść moc o prawie 100KM, to wiąże się to z wydatkami ...
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST
|