View Single Post
Stary 08-02-2012, 23:52   #68
Hal.9k
ford::beginner
 
Avatar Hal.9k
 
Zarejestrowany: 01-02-2012
Skąd: Kraków
Model: Mondeo Mk4 TitX automat
Silnik: 2.0 TDCi 140 KM
Rocznik: 2009
Postów: 23
Domyślnie Odp: system bezkluczykowy - czy to tak powinno działać?

Cytat:
Napisał keisim Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A ja zawsze odpalam "na raz" Kluczyk trzymam w podstawce na napoje między fotelami. W starszych wersjach oprogramowaniu modułu HCM (HEADLIGHT CONTROL MODULE) odpalanie "na raz" było jedynym sposobem pozbycia się komunikatu 'Usterka Oświetlenia' (czy jakoś tak), który pojawiał się przy odpalaniu na dwa razy. Nie wiem czy komunikat wystepował u wszystkich ale u mnie był i dopiero któraś z kolei kalibracja HCM usunęła problem
Przy obecnych temperaturach chyba jednak wskazane jest poczekanie, aż zgaśnie kontrolka świec żarowych i dopiero uruchamianie silnika, przynajmniej w TDCi (?). Ja zaprzestałem oczywistej wydawać by się mogło metody "na raz", gdy zaczęła pojawiać się kontrolka świec żarowych, a próba uruchomienia skończyła się fiaskiem. Co do błędu "Usterka oświetlenia" (czy jakoś tak), to po uruchomieniu "na dwa razy" czasem ten błąd się wyświetla, ale nie zawsze. Gdy się pojawi to zaraz potem poziomują się ksenony, a gdy skończą - komunikat znika. Czy bez tego komunikatu się poziomują nie zwróciłem uwagi. Nie ma go również po wejściu wgłąb menu Convers+ pod opcją "Komunikaty". Jakoś z tym żyję i interpretuje to sobie jako komunikat "uwaga - poziomowanie ksenonów" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..

A apropos komunikatu "kluczyk nie rozpoznany" - zdarzyło się może 2-3 razy i zawsze miałem go w kieszeni z innymi kluczami, albo komórką - czymś co mogło zakłócić fale. No i wyjęcie go z kieszeni likwidowało problem.

Ostatnio edytowane przez Hal.9k ; 09-02-2012 o 00:45
Hal.9k jest offline   Odpowiedź z Cytatem