View Single Post
Stary 15-02-2012, 17:07   #8
wrzoch
ford::expert
 
Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,680
Domyślnie Odp: Nietypowa awaria alternatora (układu ładowania)

Podłączyłem swojemu coś w rodzaju Holtera, a dokładniej ELM 327 + Torque z kontrolką Voltage OBD. Spostrzeżenia:
Na zimnym i obrotach jałowych praktycznie notorycznie spada do 12.5V
Po delikatnym rozgrzaniu i/lub zwiększeniu obrotów powyżej 1400rpm waha się od 14,1V do 14,6V
Nawet na rozgrzanym silniku zmiana pasa (wspomaganie) powoduje praktycznie za każdym razem chwilowe zejście do 12,5V
Na rozgrzanym silniku podczas manewrowania potrafią przygasać światełka.

Zna ktoś jakiegoś magika od alternatorów w Krakowie?
__________________
Jak mogę, to pomogę

Kontakt: wrzoch(at)gmail.com
wrzoch jest offline   Odpowiedź z Cytatem