Odp: Cięzko zapal jak ciepły + muł do 2500 rpm
Ok, dzięki za odpowiedź tyle że zapomniałem napisać że byłem z nim na kompie żeby zobaczyć błędy no i...brak błędów. Były tylko te które sam spowodowałem odpinaniem czujników temp itd. Ale po skasowaniu i jeździe już nie wróciły więc ich nie ma. Chyba czujnik położenia wałka dawałby znać na kompa gsyby było coś nie halo z nim? Jest jeszcze błąd dtc 9359 bodajże ale to jest związane z barkiem zapalenia powyżej 12 sek jak zdążyłem tu gdzieś wyczytać więc to nic dziwnego w moim przypadku.
Co do EGR to może rzeczywiście spróbuje coś pokombinować z zaślepieniem. Chodzi mi po głowie też katalizator... może jest zapchany i jak niskie obroty to muł a potem go "przebija" i już idzie ładnie...? sam nie wiem...
Ostatnio edytowane przez metmat ; 19-04-2012 o 18:54
|