O!!! mjprzem dobrze kmini
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Możliwe, że wystarczy pokręcić lekko na pompie śrubą "minimalnej dawki paliwa". Dzwignia (palec) przyspieszenia (gazu) opiera się o tę śrubę gdy nie naciskamy na pedał gazu.
Śruba o której mowa odpowiada za minimalną dawkę paliwa i odpowiedni czas "schodzenia" z obrotów. Jeśli jest zbyt mocno dokręcona to podczas zmiany biegu (czyli, gdy puścimy gaz) obroty zbyt szybko spadna i "przegapią" swoją odpowiednią wartość (ok. 850 obr/min) i silnik się udławi.
Gdy jest zbyt mocno wykręcona to jest na odwrót - podczas zmiany biegów obroty się jakby zawieszają i bardzo pomału opadają do odpowiedniej wartości.
Gdzieś na forum jest fotorelacja z regulacji pompy wtryskowej. Sprawa jest prosta jak parasol gdy się przeczyta tę fotorelację
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.